För att få igång motivationen?

Dagens lilla träningstips är:   Träna med en kompis!

Att dela träningen med någon annan gör att man lättare blir taggad för ett hårt träningspass. Det blir svårare att backa iväg, och istället kanske man tar i hårdare för att man får pepp från den andra personen. Många känner också att man gärna vill ta i lite extra för att visa vad man kan, och det är ju bara bra!

Detta tips följdes idag av mig själv, då jag och min kompis satte iväg mot gymmet efter skolan och tog tag rejält! Lycka är vad man känner efteråt =D



Kommentarer
Postat av: molly-FOTOBLOGG

sv: åh tack så himla mycket! vad glad jag blir :D

2012-04-28 @ 13:17:33
URL: http://mollysfotografi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0